דלג לתוכן העמוד
גודל טקסט
ניגודיות צבעים

מנהל חשבונות

דרושים מנהל חשבונות מועצה.jpg

 

 

 

למועצה המקומית גבעת זאב

מכרז פנימי / פומבי

לתפקיד מנהל חשבונות

היקף המשרה – 100% * דירוג -  מנהלי* מתח דרגות  - +8 – 6

 

תיאור התפקיד:

ניהול מערכת נתוני הנהלת חשבונות ברשות המקומית, בכפוף להוראות הדין הקיים, לרבות תקנות הרשויות המקומיות ( הנהלת חשבונות), תשמ"ח -1988.

1. ניהול נתונים במערכת הרישום החשבונאי

א. ביצוע רישום חשבונאי תקין, בהתאם לחוק ולתקנים של תקציב הרגיל והבלתי רגיל.

ב. רישום ותיעוד של כל הפעילות הכספית ברשות.

ג. עדכון ספרי חו"ז (חייבים וזכאים) בהתאם לדין הקיים ולהנחיות.

ד. עריכת התאמות עם הבנקים, ספקים, קבלנים וגופים הקשורים ברשות המקומית ( רשויות

    שכנות), איגודי ערים, מועצה דתית, חברה כלכלית, עמותות, חברה למתנסים וכיוצ"ב).

ה. עריכת התאמה בין ההוצאות שנרשמות בהנהלת החשבונות לנותני שירות.

ו.  ביצוע ורישום תשלומים.

2. בקרה ודיווח על נתונים כספיים ברשות 

 א. בדיקה והבאה לאישור של חשבונות קבלנים וספקי ושירותים, בהלימה להסכמים, להתקשרויות  

      ולחוזים של הרשות.

 ב. רישום דיווחים לשלטונות המס, לקרנות העובדים, לביטוח לאומי וכיוצ"ב.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

 סדר, ארגון, דיוק בפרטים.

כפיפות:

- גזבר המועצה

- מנהל חשבונות ראשית

תנאי סף:

השכלה :

-  12 שנות לימוד + תעודת בגרות מלאה

-  סיום קורס בהנהלת חשבונות מסוג 2 לפחות.

דרישות ניסיון

  • 3 שנות ניסיון לפחות בתחום ניהול חשבונות.

דרישות נוספות

שפות – עברית ברמה גבוהה

יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות OFFICE

 

) - בהתאם לתקנות העיריות )מכרזים לקבלת עובדים( התשפ"א-2021 תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה

             הזכאית לייצוג הולם אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

-             בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה.

 

 

ניתן לשלוח קורות חיים                                                                          בצירוף תעודות ומסמכים עד:25/11/21 מכרז פנימי או 5/12/2021 מכרז חיצוני לכתובת:

מועצה מקומית -  רח' המכבים 44 גבעת זאב: טל-5360107 -02  מייל: ZEAHVA@GIVAT-ZEEV.MUNI.IL- פקס – 02-5360103.

לידי זהבה אקראי

חזור לעמוד המכרזים