דלג לתוכן העמוד
גודל טקסט
ניגודיות צבעים

מכרז פנימי/חיצוני מזכיר/ה

 

מועצה מקומית גבעת זאב

דרוש/ה מזכיר/ה

מכרז פנימי/חיצוני

היקף משרה – 50% * דירוג – מינהלי * מתח דרגות – +8 - 6

 

דרישות התפקיד:

מתן שירותי מזכירות:

  • קבלה, וניתוב שיחות טלפוניות.
  • תיאום טלפוני בין גורמים פנים וחוץ עירוניים.
  • ביצוע הדפסות והזנת הנתונים במערכות ממוחשבות שבשימוש המשרד.
  • טיפול בדואר נכנס ובדואר יוצא של המשרד.
  • ביצוע עבודות עזר שונות בעבודת המזכירות, כולל איסוף, ריכוז וארגון נתונים שונים.
  • טיפול בכל המטלות המיוחדות הקשורות לתפקיד.

 

כפיפות ארגונית:

  • כפוף למנהל/ת המחלקה.
  • מנכ"ל המועצה.

 

השכלה:

  • תיכונית מלאה, רצויה השתלמות בקורסים בנושאי מזכירות ומנהל, חובה תוכנת EXSEL WORD .

 

ניסיון מקצועי:

  • שנת ניסיון בניהול משרד או בעבודות מזכירות לבעלת תעודת בגרות, או 2 ניסיון כאמור, יתרון הנהלת חשבונות.

 

  • המשרה מאוישת.
  • ניתן לשלוח קורות חיים עד לתאריך: 17/2/2016 לכתובת:

מועצה מקומית -  רח' המכבים 44 גבעת זאב: טל-5360107 - 02  מייל: ZEAHVA@GIVAT-ZEEV.MUNI.IL- פקס – 02-5360103.

לידי זהבה אקראי

חזור לעמוד המכרזים