מכרז פנימי/חיצוני מזכיר/ה
מועצה מקומית גבעת זאב
דרוש/ה מזכיר/ה
מכרז פנימי/חיצוני
היקף משרה – 50% * דירוג – מינהלי * מתח דרגות – +8 - 6
דרישות התפקיד:
מתן שירותי מזכירות:
- קבלה, וניתוב שיחות טלפוניות.
- תיאום טלפוני בין גורמים פנים וחוץ עירוניים.
- ביצוע הדפסות והזנת הנתונים במערכות ממוחשבות שבשימוש המשרד.
- טיפול בדואר נכנס ובדואר יוצא של המשרד.
- ביצוע עבודות עזר שונות בעבודת המזכירות, כולל איסוף, ריכוז וארגון נתונים שונים.
- טיפול בכל המטלות המיוחדות הקשורות לתפקיד.
כפיפות ארגונית:
- כפוף למנהל/ת המחלקה.
- מנכ"ל המועצה.
השכלה:
- תיכונית מלאה, רצויה השתלמות בקורסים בנושאי מזכירות ומנהל, חובה תוכנת EXSEL WORD .
ניסיון מקצועי:
- שנת ניסיון בניהול משרד או בעבודות מזכירות לבעלת תעודת בגרות, או 2 ניסיון כאמור, יתרון הנהלת חשבונות.
- המשרה מאוישת.
- ניתן לשלוח קורות חיים עד לתאריך: 17/2/2016 לכתובת:
מועצה מקומית - רח' המכבים 44 גבעת זאב: טל-5360107 - 02 מייל: ZEAHVA@GIVAT-ZEEV.MUNI.IL- פקס – 02-5360103.
לידי זהבה אקראי