דלג לתוכן העמוד
גודל טקסט
ניגודיות צבעים

מכרז פומבי למשרת מנהל/ת יחידת הגבייה

 

למועצה מקומית גבעת זאב

דרוש/ה - מנהל/ת יחידת הגבייה

מכרז פומבי

היקף משרה – 100%  * דרוג – מח"ר  *  מתח הדרגות – +38-40

 

תיאור התפקיד:

ניהול הגבייה ברשות מקומית, עיקרי התפקיד:

  • ניהול תחום הגבייה ברשות (גביית ארנונה, מים, אגרות והיטלים).
  • קביעת שומות ארנונה וניהול מערך חיובי הארנונה.
  • ניהול כספי של מערך הגבייה.

 

תנאי סף:

 

השכלה ודרישות מקצועיות: תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: כלכלה, מינהל עסקים או חשבונאות.

או בעל תעודת רואה חשבון בתוקף.

 

דרישות ניסיון: ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות, שנרכש במהלך 5 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הגבייה, הכספים והגזברות.

 

ניסיון ניהולי: לפחות 3 שנות ניסיון בניהול 3 עובדים ויותר בתחום הכספים או הגבייה, או כגזבר או כסגן גזבר ברשות מקומית כלשהי, או כמנהל יחידת הגבייה ברשות מקומית כלשהי, או כסגן מנהל יחידת הגבייה ברשות מקומית ברמה א' או ב', או שכיהן בתפקיד במגזר הציבורי שמתח דרגותיו 38 – 40 ומעלה.

 

דרישות נוספות:

  • שפות – עברית ברמה גבוהה.
  • יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה- OFFICE.

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • עבודה מול קהל.
  • שליטה בנתונים מרובים.

כפיפות:

  • גזבר המועצה.

 

 

  • ניתן לשלוח קורות חיים עד:  17/11/2016 לכתובת:

מועצה מקומית -  רח' המכבים 44 גבעת זאב: טל-5360107 - 02  מייל: ZEAHVA@GIVAT-ZEEV.MUNI.IL- פקס – 02-5360103.

לידי זהבה אקראי

חזור לעמוד המכרזים