מנכל"ית המועצה
מנכל"ית המועצה: דניאלה שופן
טלפון: 02-5360150
פקס: 02-5734183
מייל: shopen@givat-zeev.muni.il
מנכ"לית המועצה מבצעת את מדיניות ראש הרשות ומליאת המועצה ודואגת להוציא לפועל את החלטותיהם.
כמו כן אחראית על תיאום ועבודת צוות בין מנהלי המחלקות השונות.
תחומי אחריות:
- תאום ביצוע ומעקב אחר החלטת מליאת המועצה והנהלתה.
- זימון וקיום ועדות המועצה.
- חברות בצוותים מקצועיים וגופיים חיצוניים.
- ממונה על מנגנון ומערך משאבי האנוש במועצה.
- ייצוג המועצה מול ועד העובדים.
תפקידים נוספים:
מנהלת משאבי אנוש, ויועצת למעמד האישה והטרדות מיניות.
מטרות ויעדים:
- שיפור רמת השרות לתושב.
- שיפור המחויבות והמקצועיות של עובדי המועצה – הכשרת עובדים בהשתלמויות מתאימות, קיום ימי עיון בנושא עבודת צוות ותודעת שירות.
- בניית בסיס נתונים להערכת עובד – שיחות משוב עם העובדים, בחירת עובד מצטיין.
- שיפור חזות מבנה המועצה – חדשנות. שיפוץ קומת כניסה במבנה המועצה. עיצוב פנים בלובי הכניסה לבניין המועצה.
משאבי אנוש
- משאבי אנוש אחראית לטיפול בצרכי המשאב האנושי בארגון.
- מיצוי מרבי של המשאב האנושי במועצה.
- מימוש זכויותיהם של עובדי הרשות המקומית.
- הגבה ועידוד תחושת ההשתייכות והזדהות של העובדים עם הארגון.
- טיפול במערך דווחי הנוכחות והיעדרות של העובדים ברשות המקומית וניהול התיקים האישים של העובדים.
- איתור עובדים המועמדים לפרישה, וטיפול בתהליך פרישתם בתאום עם משרד הפנים ואישורו.