דלג לתוכן העמוד
גודל טקסט
ניגודיות צבעים

מוקד פניות

פניות הציבור 

תושבים יקרים
פניות הציבור בלשכת ראש המועצה, פועלת למען התושבים ומטה אוזן קשבת לצרכיהם, כל תושב רשאי לפנות לפניות הציבור ולקבל מענה לפנייתו.
ניתן לפנות בכל שאלות והבהרות, הצעות, בקשות ותודות הנוגעות לכל תחומי העשייה היישובית.

תהליך הטיפול בפניה:

  1. אישור על קבלת הפניה ישלח לפונה עם קבלתה.
  2. מסירת הפניה לטיפול הגורם המטפל.
  3. קבלת התייחסות מהגורם המטפל.
  4. שליחת מכתב תשובה לפונה.

על הפניה לכלול את הפרטים הבאים:

תאריך, שם פרטי ושם משפחה, כתובת מלאה ומספר טלפון, דואר אלקטרוני ומגדר- (זכר/נקבה).

תקציר הפניה

כיצד פונים:

בכדי שהפניות תטופלנה ביעילות ובמקצועיות המרבית יש להגישן בכתב.
את הפניות  ניתן להעביר באחד מהאמצעים הבאים:

  1. בפקס שמספרו – 5362477
  2. באמצעות הדואר - לכבוד לשכת ראש המועצה/פניות הציבור, המכבים 44, גבעת זאב, מיקוד-  9091
  3. במשרדנו-  רחוב המכבים 44, בניין המועצה קומה ב'.

 

 

פניותיכם תתקבלנה בברכה